måndag 24 oktober 2011

Valfri mat- eller vattenskål till din hund!

Ny tävling som handlar om att dela med sig!  I denna "dela med dig tävling"  har du möjlighet att vinna en valfri mat- eller vattenskål till din hund ur Csigoras sortiment.Tävlingen har började på Facebook. Där vill jag att du delar länken till CSiGORAs HUNDbutik med dina vänner!

Om du inte har Facebook kan du också vara med och tävla. Det gäller helt enkelt att du på något sätt via din blogg, mejl eller samtal med dina vänner delar med dig av av länken till CSiGORAs HUNDbutik.

Därefter skickar du ett mejl till info@csigora.com där du skriver csigora i ämnesraden. Berätta också hur du delat med dig av länken och vilken e-adress jag kan nå dig på om just DU vinner!

Tävlingen pågår till den 1:a november. Av alla som deltagit kommer en vinnare lottas fram. Oavsett vem som vinner vill jag rikta ett stort tack till alla er som deltar i tävlingen. Jag vill ju givetvis att så många som möjligt ska känna till CSiGORAs HUNDbutik!

Du vet väl att du även kan komma till butiken och handla? Då kan du i lugn och ro prova våra hundtillbehör och få hjälp med vad som passar just dig och din hund. Vi har mycket i butiken som inte finns i nätbutiken. Vi har öppet alla vardagar mellan 13-18. Vi har inrett källarplanet så du går in via källartrappen på gaveln. Du kan även komma hit på helgen men då bör du hör av dig först så jag inte är ute med hundarna! Du kan också höra av dig innan besöket om du vill försäkra dig om att det du söker finns hemma eller att just jag finns i butiken! Vi i familjen turas nämligen om att sköta butiken. Att  komma till Csigoras hundbutik är inte som att gå in i en vanlig butik. Vi bjuder på kunskap, service, hundprat och givetvis thé eller kaffe!

Sprid gärna detta till dina vänner! Glöm inte heller "dela med dig-tävlingen! Du når mig på info@csigora.com eller 070-8988360

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu är det dags att utse årets Hundblogg 2011!
    För att komma till tävlingen så är det bara att gå in på länken och följa instruktionerna!
    http://lillaotto.bloggplatsen.se/2011/10/25/6520109-arets-hundblogg-ska-utses-hos-wwwlillaottobloggplatsense/#kommentarer



    //Beatrice & Lilla Otto

    SvaraRadera