söndag 16 oktober 2011

Hundlänkar

Jag har skapat en ny sida som du hittar under menyn hundlänkar i hundbutiken. Det är därför jag frågar dig om du är intresserad av ett länkbyte? Gör som så att du lägger in en länk till CSiGORAs HUNDbutik  med adressen www.csigora.com på din hemsida eller blogg. Skicka därefter ett mejl till info@csigora.com och berätta var du lagt upp länken och vilken adress din sida har.

Jag kommer dock granska sidan för jag vill att det ska vara en seriös hundsida med ett innehåll. Det finns ett antal sidor enbart med länkar eller bloggar utan egen text, de sidorna vill jag inte länka till. Om du vill kan du använda bilden nedan, texten CSiGORAs HUNDbutik måste dock finnas med så bilden får inte ersätta texten, bara komplettera den!


Om du önskar så kan vi även göra ett länkbyte med denna blogg. Missa inte heller att läsa nytt om hundtillbehör som senast handlade om hundar som biter i kopplet! Ha en fortsatt skön söndag. Här lyser solen så nu ska vi ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar