lördag 28 maj 2011

Priser på väg!

Då har jag skickat iväg de sista tröstpriserna som borde vara framme på måndag eller tisdag. Hoppas att sakerna uppskattas av er och hundarna!

Arbetet med nya hemsidan pågår och det kommer troligtvis bli en ny blogg kopplad till butiken. För er handlar det mer om att bloggen får en annan adress helt enkelt.

Glöm inte bort att höra av er om ni letar efter ngt särskilt till er hund. Det är mycket möjligt att jag kan hjälpa till med en specialbeställning om varan inte finns i lager. Du har väl kollat runt på alla saker som finns i butiken? Jämför gärna priserna med andra hundbutiker! Själv ar jag så svag för de röda halsbanden. Känns bra att lädret är ekologiskt.







3 kommentarer:

  1. Assar förskräckte i morse en granne genom att svänga "slängbollen" så att den riktigt bankade honom i huvudet... Att han är lite "ellers" är inte så underligt:)

    SvaraRadera
  2. Plockade upp paketet i farten, men jag tror nog Akila kommer gilla det, mot mattes stora förtvivlan.

    Jag är oxå nyfiken på dom röda halsbanden, känns som hon kan bära upp det bra, istället för vårat tråkiga vanliga mörka läderhalsband..

    Tack för tröstpriset!

    SvaraRadera
  3. Jodu, allt ludd är ute, fötterna saknas, repbenen är nu bortslitna från kroppen och svansen är bortplockad. Men oj så hon älskar den :)

    SvaraRadera